torsdag 17. mai 2012

Tøysetopp genser

 Tøysetopp genser etter inspirasjon fra tøysetopp
hos Pickles
 Strikket i Drops Baby merino i herlige sukkertøy farger.
Storesøster valgte farger selv,
og både mor og datter ble fornøyde.
Siden lillebror var syk på Nasjonaldagen
fikk jeg festet alle trådene, 
og det var mange!!
 Ble litt lang under armene,
men da kan den brukes mer enn en sesong :-)
Storesøster er fornøyd
Mor er fornøyd
Med andre ord har det vært en fin dag :-)

Håper du har hatt det fint på 17 mai.

Og nå kommer sommeren 

6 kommentarer:

  1. Så stilig den ble!
    Sukkertøy farger passer til ei søt jente :)

    SvarSlett
  2. Så kjempefin genser! Herlige farger. De radene med vrangmasker gir så fin effekt.

    SvarSlett
  3. Så flott den ble! Jeg har garn liggende klart til en tøysetopp nå - kanskje jeg snart må gå i gang med den :)

    SvarSlett
  4. veldig stilig!! :O)
    fine pasteller.

    SvarSlett
  5. Det var en søt genser og en sjarmerende modell=)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)