onsdag 9. mai 2012

Tovede votter

 Dette blogg innlegget startet jeg på i februar.
For da strikket jeg vottene.
De er strikket i Pt2, og jeg har brukt restegarn
 Koser meg med "restestrikking"
Må bruke kreativiteten, for målet er å bruke hver eneste lille garnstump.
Når jeg tover vasker jeg vottene ved 60 C og litt over 2 timer.
Jeg pleier å samle opp litt.
Synes det er litt for råflott og tove et par votter.
Denne gangen tovet jeg 5 par votter og 4 par tøfler
Innlegg om resten kommer senere :-9
 Actionbilder er det beste. 
Men værgudene er ikke alltid på vår side,
så det tok litt tid før vi fikk tatt bilder.
Storesøster er modell.
Noe hun synes er helt greit, spesielt om det er betalt.
I følge lønnen er hun ikke supermodell enda.....

Ikke verst å bruke 3 mnd fra begynnelse til slutt på et blogginnlegg :-)

Ha en strålende uke.
Jeg strikker for harde livet på flere prosjekter, og koser meg veldig :-)

7 kommentarer:

  1. De der var kjempefine! Deilig å se lit vinterutstyr i glade farger også :)

    SvarSlett
  2. Tova votter er veldig kjekt - varmt og godt å bruke. Ikke minst er det godt å få brukt opp masse restgarn (for det har vi jo egentlig aldri.....)
    Ble helt betatt av tvillingkjolene du har i ett innlegg litt lenger ned - nydelige.

    SvarSlett
  3. Fine votter!
    Tova votter er deilig bruke. Må strikke noe flere til meg selv også, men det blir nok ikke før til høsten igjen.

    SvarSlett
  4. Tovavotter er fantastisk gode! Men jeg er alltid så nervøs når jeg åpner maskinen....

    SvarSlett
  5. Tovavotter er de beste! :)

    Så flink du er å bruke restegarn.. Skulle ønske jeg kunne skryte på meg det. Her har jeg akkurat levert to handleposer med restegarn til en barneskole i nærheten:)

    Ha en fin kveld:)

    Line

    SvarSlett
  6. Så flink du er som bruker opp restegarn!
    Flotte votter :)

    klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)