tirsdag 1. mai 2012

strikking som matcher interiøret

 1.mai og det er strålende vær.
Familien er på sykkeltur, mor sitter ute og strikker.
Og mens jeg satt og strikket oppdaget jeg at strikketøyet matchet den nye voksduken.
Så da måtte jeg bare ta litt bilder
 Strikker votter som skal toves.
Og etter å ha strikket 2 stk, oppdaget jeg at jeg hadde strikket to høyre votter.
Arghh
Kanskje ikke så farlig når de skal toves,
men de skal i gavekassen og da må de være perfekte.
 Så nå holde jeg på med 2 stk. venstre votter.
Det beste med å nå skulle strikke 2 venstre votter, 
er at jeg får en følelse av å ha strikket 2 par på en dag...
Selvbedrag, ja men godt allikevel
 Holder også på med et par votter i motsatte farger.
Vottene strikkes i Pt2
Og duken er kjøpt på Princess

Ha en strålende 1. mai

6 kommentarer:

  1. Flotte votter :) Fort gjort å strikke to like.

    SvarSlett
  2. Så fin farge da... :) Gleder meg til å se dem tovet. De ser ut til å bli kjempefine.

    SvarSlett
  3. tova votter er geniale i gavekassen. :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine votter, heldig den som får disse som gave :)

    SvarSlett
  5. Her hva det storproduksjon. Ergerlig med to høyrevotter, men da ble det et par til i gavekassen. For et nydelig vær dere hadde på 1 mai, vi hva ikke like heldige her.
    Pernilla

    SvarSlett
  6. Ja, morsomt med to heeeelt like votter. Har selv en ekstra høyrevott liggende som venter på sin makker :)
    Nydelig og delikat farge...

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)