torsdag 31. mai 2012

Sommer topp til mor

 På begynnelsen av året forkynte jeg at 2012 skulle være et egostrikkeår.
Og det har det vært.
Dagens outfit: Ny strikket topp
 Inspirasjonen er hentet fra vårens utgave av: Made by Me.
Der er den strikke i alpakka, mens jeg har brukt babyull.
I tillegg har jeg strikket med raglanfelling.
Liker det mye bedre. Ikke minst for jeg får sjeldent i sydde ermer pent.
 Jeg har også kuttet ut chanel knappen på ermet.
Men jeg er superfornøyd.
Blir nok mye brukt på de litt kjølige sommerdagene,
og det kan bli mange....
Storesøster har vært fotograf.
Hun insisterte på at mor skulle posere.
Vi kan vel alle garantere at jeg ikke blir head-huntet til Top Model :-)

Ha en god og kreativ helg

5 kommentarer:

  1. Gratulerer med ny flott topp! Likte fargesammensetningen og egostrikk er bra! Jeg strikker også helst raglanfelling for å slippe å sy i ermer. Håper virkelig vi ikke får altfor mange kjølige sommerdager, selv om det definitivt er en av dem i dag. God helg! :)

    SvarSlett
  2. Flott topp, og den sitter som et skudd!

    SvarSlett
  3. Lekker topp til ei flott dame.
    Mulig å få låne dattera til fotooppdrag, synes hu er flink jeg til å få hu mor til å posere:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Får du deg egen blogg, så stiller jeg med fotograf :-)

      Slett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)