mandag 27. desember 2010

1 år

I dag feirer bloggen min 1 år!!Først blogg innlegget var den 23 des. Det regnet jeg mest som en test. Dessuten kom den først kommentaren 27 des 2009, så da var jeg offisielt i gang.
Jeg koser meg med bloggen.
Håper at oppdateringene skal komme oftere. Men tiden strekker ikke alltid til.
Dessuten er jeg nok ikke flink nok til å ta med fotoapperatet overalt.
For å feire 1 årsdagen vil jeg gjerne gi bort litt Wollmeise.
Fargene er Feldmauschen, spice market og kubis.
De to siste er twin, mens feldmauschen er 100%.
Legg igjen en kommentar innen 2010 og bli med i trekkingen.


33 kommentarer:

  1. Gratulerer med 1 års dagen ;o) Hyggelig med give away ;o) Flott blogg du har !

    SvarSlett
  2. Hurra for bloggen! Jeg vil gjerne vinne litt woolmeise. ;) Klem

    SvarSlett
  3. Gratulerer med ettårsdagen!
    Er imponert over hvor mye jul du har til tross for flyttesjau!

    SvarSlett
  4. Gratulerer med ett års blogging. Koselig med gi-bort! Nydelig garn.

    SvarSlett
  5. Gratulerer med 1. års dagen!
    Og lykke til med det neste året også!

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye med jubileum. Wow for noen flotte premier du gir ut :D Krysser fingrene for at jeg er heldig :) Ønsker deg ei fin romjul :)

    SvarSlett
  7. hei,gratulerer med et år som blogger,kjempe artig med jubileum da:)

    SvarSlett
  8. Gratulera med 1-årsjubilèet! Og eg må seie det hadde vore moro om eg vann Wollmeise, for eg har aldri teke i eit nøste, men høyrer stadig skryt over garnet ;o)

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med bloggjubileum! Flotte premier, så jeg prøver lykken!
    Ha en riktig trivelig romjul!

    SvarSlett
  10. gratulerer med ett år :) gleder meg til mange år til:)

    SvarSlett
  11. Gratulerer med 1 års dagen.
    Flotte premier du gir bort.
    Legger meg til som følger.
    Ha en fin romjul. :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer med ett år som blogger! Blir gjerne med på trekning av garn! :)

    SvarSlett
  13. Gratulerer så mye med jubileum! =)

    SvarSlett
  14. Heihå og grattulerer med flott blogge jubileum;)
    Er jo gjerne med på feiringen og ønsker deg lykke til videre med bloggeventyret;) Og fortsatt god jul til deg og dine;)

    SvarSlett
  15. Gratulerer med 1 år som blogger :D Gleder meg til fortsettelsen ;=)

    Ha ei flotte romjul :D

    SvarSlett
  16. Føyer meg inn i rekken av gratulanter :o)
    Kjekt med jubileum -og flotte premier da!

    Ha en fortsatt koselig romjul ;)

    SvarSlett
  17. Wow, for noen premier!
    Grattis med ettårsdagen og godt nyttår! ;)

    SvarSlett
  18. Gratulerer med 1-års dagen.
    Gleder meg til å titte innom deg i 2011 også.

    SvarSlett
  19. Gratulerer med 1årsdagen.Så mye fint du lager.Jeg håper på å vinne det nydelige garnet.Ha en forsatt fin romjul.

    SvarSlett
  20. gratulerer med jubileum. koselig at du har det hyggelig med bloggen, håper det fortsetter sånn :)

    SvarSlett
  21. Gratulerer med jubileum!
    Det er jammen morsomt å se hva man har laget i løpet av et år. Så fine perlestjerner dere hadde. :)

    SvarSlett
  22. Grattis till 1 års jubileet! Jag vill jättegärna vara med!

    SvarSlett
  23. Gratulerer med 1 års dag :) Fin blogg du har.

    SvarSlett
  24. Er ofte innom bloggen din, men har aldri lagt inn kommentar, før nå. Flott blogg. Hilsen LeneN

    SvarSlett
  25. Gratulerer!
    Så fint garn...*smiler*..
    Hilsen Fredrikke :O)

    SvarSlett
  26. Gratulerer med 1 år i bloggverdenen :-) Så morsomt at du feirer det med en giwe away.

    SvarSlett
  27. Gratulerer med jubileet og lykke til videre, det er en koselig blogg du har.
    Gratulerer så mye med flytting også, det er deilig med mer plass! Men midt i julestria da...

    SvarSlett
  28. Gratulerer med bloggjubileet. Ha en fortsatt god jul!

    SvarSlett
  29. Ha en fortsatt hyggelig romjulstid og godt nytt år!

    SvarSlett
  30. Gratulerer med 1 års jubileum :-)

    SvarSlett
  31. Gratulerer så mye med et åt med blogging!

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)