søndag 20. juni 2010

UFO-kurven

Familien var i dag på sykkel tur til Fornebu. Noe vi ganske ofte gjør. Det er blitt en flott tur område med små oaser av lekeplasser, åpne plasser og små veier. Både barn og voksne koser seg. Vi bor kun 1 km unna, så det er en passe strekning og sykle for familiens minste. På Fornebu plukket vi en nydelig bukett med prestekrager.
Jeg har kjøpt stormlykter fra Hadeland glassverk.
Christiania Glassmagasin har hatt de til halv pris. De er nok populære da de ofte er utsolgt.
Jeg har hentet litt sand fra
nærmeste badestrand. Synes de ble veldig pene og passer fint på bordet ute.

Jeg er ganske flink til å starte på nye prosjekter, men ikke like flink til å avslutte...
Her er et bilde av kurven med prosjekter som bare mangler den siste finishen

Jeg er ganske overbevist om at det ikke bare er meg som har en slik kurv, uansett størrelse. Jeg lover på tro og ære, i løpet av uken skal innholdet i kurven halveres....

Første beviset er genser til trinemannen. I fjor fylte han 50. Han ønsket ingen gaver. Så da ble det en hjemmestrikket genser. I 1 år har det kun manglet trådfesting. Det ble gjordt i dag !!!!
Gratulere med dagen kjære...





5 kommentarer:

  1. Ufo'kurv, nei det har vi ikke sett *knise* Deilig å få minisert iallefall:)

    Ha en koselig søndagskveld :)

    SvarSlett
  2. Fin genser til mannen :-)

    Øhh jeg har da vistnok en UFO-kurv et eller andet sted ;-) "løber hen og leder efter den"

    SvarSlett
  3. Du er i hvert fall ikke alene om å ha en UFO kurv. Min blir bare større og større den gitt, skrekk og gru. Fin genser :D

    SvarSlett
  4. Neida, du er ikke alene om en UFO-kurv. Har en slik en her også. Du er i alle flink som har tatt fatt på den, bør nok gjøre det her også. Genseren ble fin!

    SvarSlett
  5. Du har nok helt rett i at det står en UFO kurv eller to i alles hjem.
    Tror sannelig jeg skal gjøre som det, å fågjort ferdig noen iløpet av uka her. Ikke dumt.

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)