torsdag 17. juni 2010

En liten lue oppdatering

Jeg fikk roser av min kjære sist helg. For å beholde de litt lengre er de snittet på nytt. De har også fått nytt og friskt vann.
Storesøster har fått en flyvertinne drakt av en kollega.
Den var utrolig god å ha når vi fikk en bursdaginvitasjon til dagen derpå. Det skulle være utkledningsbursdag. Ikke alltid lett å få tak i presang etter kl 20 på kvelden. Vi har en gavekasse med litt jente og gutte-gaver. Den reddet oss. Jeg anbefaler alle foreldre å levere ut bursdagsinvitasjoner ca en uke på forhånd :-)

For tiden er det mye jobb, men litt strikking blir det alltid tid til...
Jeg prøver og minke litt på garnlageret. Det er ikke lett når jeg stadig kommer over lekkert garn eller gode tilbud. Går stadig på en smell.... Men jeg har forstått at jeg ikke er alene

Jeg har fått brukt noe over 150g til tre barneluer. De er strikket i Fabel og babyull. Veldig enkelt mønster som egner seg til både tv- og buss-strikking.
De havner foreløpig i gavekassen. Hvor mange jeg må strikke for å bruke opp garnlageret tør jeg ikke si noe om annet enn at det er veldig mange....




2 kommentarer:

  1. Stilige luer. Så koselig med roser fra mannen da :D

    SvarSlett
  2. Så fine luer! Jeg prøver også å få brukt opp litt av garnlageret, men forrige lørdag hadde garnbutikken her hos meg halv pris på alt garn...så du skjønner det kan ta litt tid med den garnslankingen...

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)