lørdag 19. juni 2010

Sko

Jeg har små føtter. Før jeg fikk barn brukte jeg str.35. Men nå kan jeg av og til bruke str 36. Jeg liker sko, men med min størrelse er utvalget ganske begrenset. Det hjelper ikke å gå i barneavdelingen. Har ikke lyst på "lakksko med sløyfe". Jeg vil ha DAME sko og høye hæler
Er jeg tidlig ute når nye modeller kommer inn kan jeg finne noe jeg liker og passer, slik som disse skoene fra Gabor.

Idag hadde jeg skikkelig flaks. Jeg har en stund ønsket med tresko fra Nordin. Ikke helt enkle å få tak i for de er utrolig populære.
Familien havnet på Sandvika Storsenter da vi skulle fylle på med noen gaver i gavekassen.
Jeg stikker ofte innom Mols. De har tøy fra Container som jeg også liker og masse flott interiør ting. Idag hadde 50% avslag på treskoene. Og jeg fant et par i str 36. De bestemte jeg meg for at passet. Jeg er overlykkelig og gleder meg til å bruke de på jobb. Så se opp for den røde og hvitstripete vampyren :-)




2 kommentarer:

  1. Så flotte sko. Digget de røde :)

    SvarSlett
  2. Lucky you :-) De kloggene var jo bare kjempesøte. Str 36 jeg også og hvis du angrer kjøpet overtar jeg gjerne ;-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)