tirsdag 10. august 2010

Luer og pulsvanter

Jeg tror jeg har kommet inn i en stim av pulsvanter og luer Egenkomponert mønster eller hvor egenkomponert er det når man strikker 4 rette og 2 vrange?
Har ikke sett etter en oppskrift. Bare lagt opp tilstrekkelig antall masker. Strikket langt nok og felt av :-)
Her har jeg prøvd selvutløseren på kameraet. Hvilket jeg ser at jeg må øve mer på. Men det blir nok bedre etterhvert.

Garnet er som vanlig Drops Extra Fine Merino.
Har fremdeles mye garn igjen som skal forvandles til små prosjekter. Garnet er utrolig mykt og godt. Men passer best til slike småting.

Dette bilde har storesøster tatt.
Hun er nok mer interessert i å ta bilder enn å strikke.
Men så lenge hun har en mor som er mer enn gjennomsnittlig aktiv med pinner, så trenger hun ikke strikke.
Husker selv at det første jeg strikket var dukkeskjerf. Skulle dukkene ha tøy måtte jeg strikke selv. Hvilket jeg ikke hadde vondt av.
Hva er det første du strikket ?




6 kommentarer:

  1. Kjempefine pulsvarmere og luer.

    SvarSlett
  2. Fine sett, og det garnet er så deilig!

    Takk for awarden, hyggelig! :)

    Det første jeg strikket må ha vært dukkeklær, men jeg kan ikke huske nøyaktig hva... Jeg heklet mest da jeg var liten, og mesteparten av dukketøyet ligger fremdeles hos foreldrene mine :)

    SvarSlett
  3. De så skikkelig gode og varme ut :)

    SvarSlett
  4. Så nydelige sett du har strikket ;o))

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)