torsdag 8. april 2010

Wollmeise tunika

Endelig er Wollmeise tunikaen ferdig, men først.... Rice boller som jeg kjøpte i Kristiansand. Jeg digger de. De kommer i sett på 4, men i Kristiansand hos Hansen kan man kjøpe de enkeltvis. Det liker jeg. Da kan jeg velge farger fra ulike serier og de størrelsene jeg ønsker. Har ikke funnet butikk i Oslo som selger enkeltvis.
I påsken ble det strikket noen par tovede votter som nå får mansjett på seg

Og endelig tunikaen eller kjolen som jeg vet jeg kommer til å bruke mye. Garnet er deilig å strikke med. Og kjennes utrolig ut å bruke. Tunikaen er vasket og ble da mykere. Wollmeise garnet lukter godt og rent. Lukten forsvant ikke i første vasken..


Bildene er tatt av storesøster på 8 år. Synes ikke de ble så verst. Kameraet er tung og stor for en liten jente. Hun er kjempefornøyd :-)
Men skal se om jeg kan få mannen til å ta bilder i dagslys så fargene kommer bedre frem



3 kommentarer:

  1. De bollene er så fine, jeg har ikke somlet meg til å kjøpe dem, siden jeg egentlig ikke trenger ett helg sett.
    Og tovede votter med mansjett er smart, da sitter de jo mye bedre!
    Og tunikaen var kjmpe flott! Flink til å ta bilde jenta, jeg klarte iallfall å se at den passet deg perfekt :)
    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  2. Kjempeflott tunika ;o) Flotte votter!

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)