lørdag 10. april 2010

Det er vår

Det er vår og varmt i OsloI fjor plukket vi blåveis med barna. I et ubevoktet øyeblikk plukket tok de med røttene. Det var for galt å kaste de, så vi tok de med hjem og plantet i hagen. Og i år er det kommet en liten blomst!!
I tilegg er primulaen begynt å blomstre. Det er også kommer spirer på både sedum og hortensia. Jeg gleder med veldig til fortsettelsen.

Storesøster er en ganske stor hamster. Hun har alltid lommer fulle av stener, kvister og diverse. I fjor kjøpte jeg disse krukken fra IB Laursen. De er pene og holder det litt ryddig på trappen. Storesøster og trinemamma er fornøyd med at alle "skattene" kan være pene...


Vi feiret det fine været med prinsessen-kake. Kjempedeilig!!!


Litt håndarbeid må det også bli. Jeg prøver å minke litt på garnlageret. Og i den anledning bruker jeg opp rester av finull/Pt2. Dette er denne ukes produksjon av votter. De to til høyre er ikke tovet enda.
Til dere som titter innom. Ha en solfylt og strålende helg!!




1 kommentar:

  1. Så fine de vottene ble. Smart å ha vrangborden utova da. De sitter jo sikkert mye bedre på hånden da.

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)