søndag 11. april 2010

Søndags-søm

Jeg har hatt en søndags-date med JanomeI bloggen til http://timotei-timotei.blogspot.com/ fant jeg en genial måte å få brukt opp små stoffrester. Så i kveld har jeg sydd noen bokmerker.

Jeg har prøvd ulike stoff og søm-typer. Akkurat nå er jeg i det litt romantiske hjørnet. Disse kommer til å ligge i gaveskuffen. Vi gir ofte bort bøker i gave og nå også med et hjemmelaget bokmerke


I tillegg har jeg satt bakstykke på et piknikpledd som har ligget i nesten ett år og ropt om oppmerksomhet. Jeg er ikke akkurat noen verdensmester med symaskinen, så det ble ikke helt perfekt. Jeg er fornøyd og pleddet er brukbart.


Storesøster har allerede adoptert pleddet.





2 kommentarer:

  1. Bokmerkene dine var bare supersøte :-)
    Jeg liker også det romantiske

    SvarSlett
  2. Kjempe kjekt å få brukt opp rester. Jeg holder på å slanke ganrlageret mitt og prøver å bruke opp litt av det jeg har før jeg får i noe nytt. Søte bokmerker :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)