søndag 4. august 2013

Monsteret Mike

Monsteret Mike har hovedrollen i den nye filmen
Monsteruniversitetet
en film vi så i går.
Filmen var gøy iallefall for de håpefulle
og mamma overlevde med strikketøyet :-)
Lillebror var ikke sen til å ønske seg
en Monster Mike lue
Kan mamma strikke Angry Bird
kan hun helt sikkert strikke Monster Mike 
 Jeg brukte Baby Merino fra Drops
Den finnes i en akkurat passe grønn farge.
Brukte en veldig enkel lue oppskrift
 Så heklet jeg et øye etter fri teknikk
Annen hver runde staver og fastmasker.
Vi er godt fornøyde med resultatet
bortsett fra at øye på neste lue 
skal bli større :-)


6 kommentarer:

  1. Ser ut til at mamma virkelig kan alt!! Flott AngryBird også :)

    SvarSlett
  2. Skikkelig kul lue -gjetter på at den gikk rett hjem hos sønnen!

    SvarSlett
  3. Veldig kul lue! Skjønner godt at den ble poppis!

    SvarSlett
  4. Så flott lua ble! Denne må vel vennene til din sønn bli misunnelige på! Finnes ikke maken! Du er kreativ og flink! Stolene fea forrige innlegg ble også fine!
    Takk for koselig kommentar på mitt innlegg.

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)