søndag 18. august 2013

Klar for høsten

 I morgen begynner skolen her i Oslo
og da må jo garderoben være i orden.
 Storesøster og lillebror ble spurt om de hadde sokker,
hvilket de bekreftet at de hadde.
Etter nærmere undersøkelse viste det seg,
at det lå sokker i skuffen som var altfor små
 Så da var det bare å sette igang.
De fikk velge i den rikholdige sokkegarn samlingen
og slik ble resultatet.
Garnet de valgte er Online som inneholder nylon som forsterkning
Sokken kan vaskes i maskin og holder leeeenge
Så glad blir man for nye sokker,
eller var det fordi mamma lovet litt lønn
for modell oppdrag :-)

7 kommentarer:

  1. Kjekt at utstyret er i orden, selv om man forhåpentligvis ikke behøver å bruke dem riktig enda ;) fin uke til deg!

    SvarSlett
  2. Alltid kjekt med sokker! Må nok strikke noen til ungene her i huset også. Fine sokker!

    SvarSlett
  3. Hmmm, jeg må sjekke beholdningen her og! Takk for påminnelsen.

    SvarSlett
  4. Nye sokker er alltid kjekt å ha når det lir mot høst. Skulle ønske jeg hadde litt mer motivasjon til å strikke sokker jeg også.

    SvarSlett
  5. Nydelige sokker til aktive skolebarn. Vedder på at minstemann på 10 må ha flere nye par, foten har vokst i sommer!

    SvarSlett
  6. Fine sokker, og herlige søskenbilder! :)

    SvarSlett
  7. Flotte unger, og heldige som får så fine og barme sokker! :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)