tirsdag 9. oktober 2012

Drips med Drops

 Det er så utrolig mye inspirasjon og hente i bloggverden.
Her om dagen surfet jeg rundt og havnet i bloggen til Gry Hege
En blogg jeg ofte titter innom.
 Hun hadde strikket luen Drips
Mønsteret finnes på Ravelry et nettsted for garnentusiaster.
I tillegg til at jeg likte luen, skrev Gry Hege at det gikk kjapt og strikke,
og det kan vi like
 Da luen var strikket tenkte jeg at det kunne være kult med pulsvanter til.
Mønsteret kunne enkelt å omsette til pulsvanter.
Og jeg ble rimelig fornøyd med resultatet
 Pulsvantene var ikke like kjapt og strikke
for her måtte jeg strikke mønster frem og tilbake.
forsåvidt ikke så vanskelig men tar lengre tid
Jeg har brukt Drops Merino Extra Fine
og derav overskriften Drips med Drops
 ganske fancy :-)

2 kommentarer:

  1. Kjempe flott matchende sett.Fargesammensettingen gjør jo ogaå at man bruke det til de fleste antrekk.

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)