søndag 9. oktober 2011

tvillingluer

 Tvillinger som er toeggede er egentlig to søsken født på samme tidspunkt.
Ikke mer like enn søsken flest.
Selv har jeg en tvillingsøster
Vi er toeggede
 Da vi var små gikk vi i likt kledd, noe vi ikke alltid likte
Jeg har strikket tvillingluer.
Strikket i samme farger, men ikke helt like.
Passer til tvillinger som vil være nesten likt kledd.
Det er gøyest med action-bilder av det man har strikket.
Men det er ikke alltid like lett å få til.
Fargene på luene er mest riktig på action-bildene
Mine to er ikke tvillinger, det er 23 mnd i mellom dem.
Men lillebror er snart like høy som storesøster,
og ikke sjeldent blir vi spurt om de er tvillinger.
Da pleier de og svare: Nei, men mamma er....

Brukt: 150g Lanett, dobbelt tråd
Pinne 3,5
Ha en strålende uke :-)

4 kommentarer:

  1. kjempefine :)

    og veldig koselig "tvilling-tekst" :)

    SvarSlett
  2. Så lurt med nesten like ting. :)

    Det er 23 måneder mellom mine barn også. Fin aldersforskjell!

    SvarSlett
  3. Så koselige actionbilder! Flotte huer på flotte barn :) Likte utruleg godt muffinshuene dine i ein tidlegare post óg.. Takk for titten!

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)