fredag 24. juni 2011

Flere ugler

 Denne gangen er det ikke ugler i sofaen, men på hånden og hodet.
 Et par lilla pulsvanter, hvor jeg strikket en flette-ugle midt på.

 Samme flette-uglene på luen. Det ble mørke perler som øyne.
Garnet jeg har brukt er Drops extra fine merino
 Jeg fant diverse mønstre på nettet.
 Ingen av de jeg fant var vrangborden tilpasset uglene. Mange hadde 4 rette og 4 vrange.
 Jeg tilpasset vrangborden slik at de 4 rette kom midt under uglene. Skulle se ut som om den satt i et tre. Derfor er vrangborden 4 rette og 6 vrange. Synes det ble ganske så bra, og er veldig fornøyd :-)
Storesøster likte luen. Hun er blitt så stor at rosa er helt ut og lilla er ny yndlingsfarge.


2 kommentarer:

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)