fredag 25. februar 2011

Pokermon ball hat


Det er vinterferie i Oslo. Og da får strikkpinnene kjørt seg :-)
            Etter en surferunde blandt diverse blogger kom jeg over pokermon ball hat i bloggen til maria.
                             Maria har en flott blogg og lager mye fint. Så den er vel verdt et besøk
 Da var det to søte små som godt kunne tenke seg nye luer. Hvilken  farge de ville ha var litt verre. Ettersom luene ble ferdige ville de ha nye farger :-) 
 Jeg strikket i diverse farger, da dette var et prosjekt som var ypperlig til å bruke opp påbegynte enslige nøster i babyull. Og i mitt garnskap var det en del slike nøster.... Og garnslanking er av det gode:-)
     Ikke minst er det yppelig bursdagsgave.
Iallefall synes storesøster og lillebror det.
           De skal slippe å gi hjemmelagede gaver dersom de ikke vil.
       Men det varmer et mammahjerte når de liker håndarbeidet mitt såpass at det kan gis bort :-)
                                   Lillebror fylte 7 år i går, så han fikk velge lue/farge først.
                Det ble rød og heldigvis hadde jeg strikket 2 røde for det var det storesøster også ville ha.
De harde fakte er 600 g med Dale Babyull og litt Lanett

3 kommentarer:

  1. Jøssss så manke kjempe fine luer. Det blir helt sikker mange barn som blir glad for en slik gave. Ha en riktig fin fredag.

    SvarSlett
  2. Oioioi for en imponerende produksjon. Kjempe stilige luer. Så morsomt at ungene kaster seg over strikkeplagg. Ønsker deg ei riktig fin helg :) c

    SvarSlett
  3. Takk for superkoselig besøk i bloggen min! :o)

    Flotte luer du lager! :o)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)