tirsdag 25. mai 2010

Stjerne-hals


Litt blomster først, så litt wollmeise..
To nøster 100%merino som jeg kjøpte av http://tiriltunge.blogspot.com/ Fargen heter admiral. Kjempefin farge som trinemannen har sagt han ønsker seg genser av. Han har kjent hvor mykt og deilig wollmeise er.

Litt twin grabbags rødt. Jeg synes fargene går veldig over i rosa, men er superfornøyd allikevel

I mai er det salg hos garnstudio. Det har blitt en del nøster. Mest merino extra fine, men også en del fabel og litt alpakka. Har ikke tatt bilder av alle nøstene. Da får trinemannen bare bekreftet hvor "gal" konen egentlig er :-)

Stjernehalser er gode å ha til vinteren, og gode å ha i gave-esken. For tiden går det i lilla og rosa toner, men det blir nok både grå og svarte etterhvert.







5 kommentarer:

  1. hei!
    Takk for den hyggelige kommentaren på bloggen min... :O)
    Så nydelige disse stjernehalsene du har strikket er... :O)

    SvarSlett
  2. Så deilig ut med de halsene. Håper vi ikke trenger de på en stund men :). Takk for tips om garnsalg! Det har jeg ikke fått med meg.

    SvarSlett
  3. Lekre halsar. Som ein vandrande blome.

    SvarSlett
  4. Halsene var fine og tunikaen nedenfor var enda finere :D
    Ha ei fin helg!

    SvarSlett
  5. Så stilige halser :D Godt å høre at flere har gått bananas på garnsalg, hehe.

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)