tirsdag 4. mai 2010

søm

Nå er det lenge siden sist. Holder på med et større strikke-prosjekt. Det egner seg ikke til visning ennå. Men litt små ting er det tid til innimellom.Storesøster danser ballett og hun trengte en liten pose til strikk og spenner. Hun er godt utstyrt med begge deler, men de har en evne til å forsvinner når hun trenger dem.. Men nå er både spenner og strikk puttet i posen som ligger i ballettvesken.
Jeg har aldri før sydd i en glidelås. Her er jomfru forsøket. Langt ifra vellykket. Blir sikkert bedre etterhvert.

Neste forsøk ble slik. Gikk bedre. Storesøster har okkupert begge "penalene". Mor synes det er stas at hun liker det jeg lager. Lillebror sine ønsker greier jeg ikke helt å tilfredsstille enda. Spranget fra et enkelt penal til en skolesekk, som han ønsker, er for stort :-)




2 kommentarer:

  1. Søte små punger..., øvelse gjør mester. snart syr du sekker også!

    takk for besøket og den hyggelige kommentaren på bloggen min!

    SvarSlett
  2. Søte ting du har laget! Og jeg må si jeg er spent på strikkeprosjektet ditt :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)