tirsdag 9. februar 2010

Karnevalstid

Det skal være skøyte-karneval på skolen og da må man legge hodet i bløt og finne et "antrekk" som kan brukes ute. Og ikke minst passe til yttertøyet og og utenpå tøyet. Ikke lett.... Løsningen ble at storesøster skal være gave. Hun har både rød yttejakke og bukse. Både mor og datter var storfornøyde.Minstemann måtte også prøve, og ikke minst bli fotografert.
Siden storesøster har rødt yttertøy hadde mor et brilliant og enkelt forslag til kostyme. Det er jo bare å feste en firkant med aluminiumsfolie på magen og så er man teletubbies. Forslaget ble langt fra vel mottatt. BARNSLIG var den klare kommentaren fra storesøster.

Inni mellomm har jeg strikket og tovet votter. Strikket i Pt2 med mansjetter strikket i baby-ull


2 kommentarer:

  1. Hehe, så morsomt karnevalsantrekk, noe av det mest kreative jeg har sett:) Flotte unger du har.
    Ha ei flott uke

    SvarSlett
  2. Hei. For noen pakker.. hehe.. Vottene var jo supre.. Har noe til deg i bloggen min.. Ha en fin søndag videre.

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)