søndag 14. februar 2010

Award

Jeg har fått min første Award

Her er hva man skal gjøre når man har fått awarden:

-Kopiere awarden på din blogg.
-Lage link til personen som ga deg awarden.
-Fortelle 7 fakta om deg selv.
-Velge 7 andre bloggere som du vil gi awarden til!
-Lag link til deres blogger!
-Legg en kommentar i deres blogg at du har gitt dem denne awarden.


Awarden fikk jeg av Blammy
Fakta om meg selv
1. Jeg jobber i helsevesenet.
2. Er også glad i å bake.
3. Har lagt min elsk på Green-gate, spesielt kopper.
4. Fersk blogger
5. Elsker både chips og sjokolade. Dårlig kombinasjon.
6. Strikker nesten overalt.
7. Nyttårsforsettet hvert år er slanking av garnlageret. Jeg sprekker alltid veldig raskt.
Syntes det var utrolig hyggelig å få en award. Men alle jeg kunne tenke meg å gi award-en til hadde allerede fått den. Kommer sterkere tilbake evt. neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)