torsdag 17. juli 2014

Acne look-a.like genserene

 Måtte bare lage et eget innlegg med verdens beste barn
 i Acne look-a-like genserne
 Ikke alltid like lett å være fotomodeller
og smile på kommando :-)
 Vi er superfornøyde med genserne.
De passer godt til litt kalde sommerkvelder
og vil nok bli mye brukt utover høsten
Til storesøsters genser så brukte jeg en tråd alpakka 
og en tråd baby merino alt fra Drops
kjøpt på garnsalget i mai.
Til lillebror brukte Rowan felted tweed ( blå)
og Lima fra Drops ( rød)
Raske prosjekter begge to :-)

Håper du ble litt inspirert 

1 kommentar:

  1. Holder på å strikke min første voksengenser nå :) har lyst på lik til guttene mine. Lyst til å fortelle litt om fremgangsmåten på dine på dine?
    Mvh Linda

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)