onsdag 31. juli 2013

Angry Bird

Bilde: Min helt personlige Angry Bird :-)
Lillebror er for tiden ihuga fan av Angry Bird
og i forrige uke var vi i byen og kjøpte
masse Angry Bird stash.
Både truser,sokker, t-skjorter og jakke
Men man må jo også ha en skikkelig lue...
I butikken var det kun Caps,
 så da måtte trinemamma trå til med en hjemmelaget en.
 Inspirasjonen hentet jeg fra g-anette. `sblogg
En blogg jeg ofte henter inspirasjon fra
Angy Bird-en er strikket i Baby Merino fra Drops
med dobbel tråd og på pinne 3.
Øyne og nebb er heklet etter innfallsmetoden

Lillebror er super fornøyd
så da er alle glade

1 kommentar:

  1. Så knallflott lue! Skjønner godt at den falt i smak :-)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)