mandag 3. september 2012

Malsen og mor = God service

 For en tid tilbake hadde Malsen og Mor åpent lager, i Bergen.
Det var en noen misunnelige strikkere rundt om i landet som ikke hadde anledning til å dra til Bergen.
Jeg har ikke prøvd garnet, men hørt mye bra om det.
Og da de hadde portofri forsendelse til oss ikke kunne komme til Bergen var det bare og hive seg på
 Jeg ble vel litt ivrig og glemte og legge inne koden for portofri bestilling.
Søren !
Men jeg sendte en mail og forklarte tabben.
De endret bestillingen slik at jeg fikk litt ekstra garn.
Det synes jeg er utrolig god service
Garnet som kom i posten 2 dager etterpå er bare helt nydelig.
Og logoen til Malsen og Mor er så søt at det er nesten god nok grunn til å kjøpe garn...

1 kommentar:

  1. helt enig, nydelig logo :O)
    men også nydelig og spennende garn -
    takk for tips!
    Mon tro hva det blir av dette? :O)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)