søndag 1. april 2012

Votter og snø

 Beviset på at det har snødd og haglet i Oslo i dag.
På sist innlegg skrev jeg at jeg var klar til neste snøfall.
Mente det jo mest som til vinteren, og ikke i løpet av uken....
 Når jeg har strikket vinterferie vottene, har det blitt litt restegarn. 
Fryktelig irriterende, men samtidig kan det stimulere til litt kreativitet :-)
Og det har det gjort.
Brukte en liten rest med beige Lima til mansjetten på vottene.
Synes ikke det ble så verst.
For å få vottene tykke og gode, har jeg brukt dobbel Lima.
Eller jeg har hatt 2 nøste Lima.
Så har jeg strikket 2 masker med nøste nr1
og 2 masker med nøste nr 2.
Derfor stripeeffekten som kan skimtes på bilde. 
Ble veldig fornøyd med det selv om det var helt utilsiktet.

Tusen takk for alle hyggelig tilbakemeldinger. 
Setter pris på alle sammen.
Ha en kreativ påske

6 kommentarer:

  1. Stilig effekt på mansjetten, ja det kan være greit da å bli kvitt litt rester av og til!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Da har jeg trukket deg som vinner av oppskriften på Baby UGGS. Gratulerer. Send meg en mail på post@hemilia.no, så kommer oppskriften til deg på epost.
    Hilde

    SvarSlett
  3. Likte dette votteparet veldig godt!
    Kanten ble kjempelekker!
    Bra å lade opp med votter til neste vinter. Jeg blir helt klart og fortsette med å strikke votter, det finnes så mange fine mønster.
    Pernilla

    SvarSlett
  4. Ja, en hadde jo ikke akkurat tenkt at det skulle være behov for votter nå! Forhåpentligvis kan du snart legge dem bort til neste vinter. Kjempefine var de:) God påske til deg!

    SvarSlett
  5. De vottene likte jeg godt! Dessverre så trengs votter ennå, i alle fall her i Trøndelag. Håper du kan legge de bort snart.

    God påske ønskes deg.

    SvarSlett
  6. Så fine de ble! Disse likte jeg!

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)