onsdag 4. april 2012

Vinnerlykke og vertinnegave

 Jeg vinner nesten aldri, men plutselig hadde jeg masse vinnerlykke.
Jeg vant ekstra premien i giveaway hos monstermønster
Gleder meg til å strikke noen av mønstrene i både boken og hefte. 
Elsker designene til Lene Holme Samsøe.

Ikke nok med det men samme dag vant jeg mønster på baby Uggs hos musmei.
Bilder kommer så snart jeg har strikket minst ett par :-)

Burde sikkert ha levert inn Lottokupong....

 Påskens prosjekt er å bli kvitt bomullsgarn.
Er ikke så glad i å strikke med bomullsgarn.
Får ofte vondt i skuldre og armer når jeg bruker bomullsgarn
Allikevel blir det med jevne mellomrom noen nøster med hjem.
Antakelig for de ofte kommer i spreke og glade farger
 Denne gange blir mange av dem forvandlet til kluter.
Ingenting er som hjemmestrikkede kluter.
(kanskje noen microfiber kluter)
 En klut og en passende oppvaskbørste er ypperlige vertinnegaver..
Mønsteret på kluten eller kopptuen som det også kalles har jeg funnet hos hobbyfruen
Er vertinne spesielt flink eller god kan man jo gi mer enn en klut...

Den unge jenta i kassa på Meny lurte nok fælt på hvorfor jeg skulle ha så mange oppvaskbørster i dag.
Det ble hele 6 stk. !

1 kommentar:

  1. Heldige du som vant :)

    Flotte kluter! Det ble innmari stilig med striper
    - som du sier så er det en flott vertinnegave.

    God påske,
    klem

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)