torsdag 8. mars 2012

Fabel sokker

Denne fargen med Fabel kjøpte jeg i februar
da det var salg på sokkegarn fra Drops
Fargen heter Lyng.
La opp masker til et par dame sokker,
men av en eller annen grunn
var ikke fargen/ mønsteret helt som jeg hadde tenkt.
 Som den strikkegale damen jeg er
så var det bare å gjøre et lite dykk i garnlageret.
Der fant jeg sort Fabel
Lyng og sort ble for meg en ypperlig kombinasjon.
Bivirkningen var også at sokken måtte strikkes på tykkere pinner,
ble fortere ferdig, og ikke minst jeg ble fornøyd :-)

Gratulerer med dagen, alle damer

1 kommentar:

  1. Jeg syns lyng er veldig fin, men jammen ble den ikke kjempekul med en tråd sort! :) Den ble nesten litt mer spennende :)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)