lørdag 10. september 2011

Verdens søteste pinnemåler

 I går kom en god kollega med en overraskende gave.
Vi strikker mye begge to, så da hun var på Tjorven og handlet garn fikk hun øye på denne.
Den er jo bare supersøt.
Så hun kjøpt to. En til meg og en til seg selv.
Gjett om jeg ble glad!!!
 Helgens godteri er denne kurven med baby merino-ull fra Drops
De skal bli til cupcakes lue
Det ser litt ut som en sjokolade muffins... :-)

God helg
Jeg skal kose meg med gaven, litt strikketøy og 5 ulike foredrag som skulle ha vært ferdig for lenge siden

6 kommentarer:

  1. Så deilige farger - ble nesten sulten her ;) Og fin pinnemåler.

    SvarSlett
  2. Lykke til med foredragene! Skulle gjerne hørt dem!

    SvarSlett
  3. Så morsomt med sånne små omtenksomme gaver! Kjempesøt var den. Herlig fargerik garnkurv du har også. :)

    SvarSlett
  4. Flott med slike snille kollegaer! Morsom lue du strikker og dette garnet er jo omtrent kløfritt :-)

    SvarSlett
  5. Så stilig pinnemålar, den eg har er direkte kjedeleg... Cupcake-lue blir fristande:)

    SvarSlett
  6. Så herleg pinnemålar! Cupcake huene er artige. ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)