søndag 30. januar 2011

Nesten forelsket...

 Jeg har vært og kjøpt den nye boken til Tine Solheim.
Og blitt kjempeinspirert.
 Her var det mye jeg kunne tenke meg å strikke.
Har sittet i hele kveld og tittet i boken til øyet ble stort og vått.
 Denne genseren som heter Chamonix, 
og kommer på pinnene så snart jeg blir ferdig med det jeg holder på med.  
Pinnene gløder nesten for jeg vil starte på ny genser, NÅ
 Veldig mange av modellene er strikket i Dale Royal Alpakka.
Når jeg går med alpakka har det lett for å nuppe seg.
Så derfor velger jeg å strikke i Pt5
Storesøster har vært i bursdags-selskap idag.
Kit for å lage viskelær er en flott gave ( og til en grei pris).
Jeg har kjøpt på Ringo leker. Og 8-9 åringene synes det er kjempegøy

1 kommentar:

  1. Oj, så heldig du er som har fått Retromasker alt. Har en i bestilling, venter og venter, gleder meg sånn til den kommer :d Har de to andre bøkene og de er en flott inspirasjonskilde. Har også møtt TIne Solheim :D

    Ha ei flotte uke :D

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)