mandag 25. januar 2010

Jeg har strikket mitt først sjal
Det er strikket i Fame fra Marks og Kattens på pinne 3,5
Mønsteret er et gratis mønster jeg lastet ned fra Ravelry. Sjalet heter Multonah. Relativt enkelt å strikke og både mønster og garn har gitt mersmak. Har begynt på en nytt allerede. Det skal stikkes i både babyull og Fame.

Sokker som en på jobben har bestilt til sin sønn på 19 år. Det er så koselig når unge vil ha hjemmestrikkede ting. Det varmer et strikkende hjerte, De er strikket i P5.


Skjerfet er et forsøk på å slanke garnlageret. Fant en del Falk da jeg ryddet sist. Det har foreløpig blitt til to skjerf.


Trinemamma og Trinemannen har vært sammen i 17 år.
Gratulerer til oss


Jeg fikk 40 langstilkede roser som ble fordelt i hele huset :-)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)