torsdag 9. februar 2012

Marius votter etter eget hode

 Sist helg mistet vi kontakten med verden der ut.
Dvs vi mistet internett.
Da merker jeg veldig hvor avhengig jeg er blitt.
Av en eller annen grunn hadde jeg bestemt meg for å strikke Marius votter.
Men uten internett, ingen oppskrift eller liknende.
 Heldigvis hadde jeg et hefte fra Sandnes med toving som tema.
Og i heftet var det oppskrift på Pc-veske med Mariusmønster.
Da var det bare å sette igang.
Fikk ikke plass til alle bordene.
Ikke ble det midtplassert på votten heller,
men pyttsan
Er ikke 100% fornøyd
men de er absolutt brukbare.
Bare litt store, kanskje de må toves ørlite granne
Jeg har brukt Lima fra Drops.
Votten er supermyk.
Så nå mangler det bare en venstre vott :-)

4 kommentarer:

  1. Kjempe fine votter! Så flink du er :)

    Og ja vi blir veldig avhengig av denne datamaskina... usj.. :)

    SvarSlett
  2. Så flotte mariusvotter,du har strikket

    SvarSlett
  3. Så stilige! Kanskje bra at internett var nede da, for det er jo ekstra morsomt å lage mønster selv. Når det ligger så mye på nett er det litt tiltak å gjøre det selv, det merker jeg godt. Går stadig med tanker om å lage eget mønster, men så er det så mye på nett som frister og vips...

    Ha en fin søndag! :)

    SvarSlett
  4. Du har virkelig dreisen på votter!

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)