onsdag 15. juni 2011

Ugler i sofaen

 Noen har ugler i mosen, mens jeg har ugler i sofaen
 Veldig mange har sydd en eller annen versjon av uglene. Noen som nett, puter, figurer osv.
 Inspirasjon finnes i diverse blogger, men lisesmykepakke har en god sy beskrivelse som brukte.
Jeg prøvde meg på puter ca 40x40 størrelse
Jeg er ikke noen racer på symaskinen, så jeg kunne ikke ta veldig nærbilder.
 Jeg trøster meg med at på ekte hjemmelagede ting skal det være sjarmerende "små" feil :-)
Noen jeg kjenner er mer enn gjennomsnittlig interessert i ugler, så disse skal etterhvert omplasseres til et annet møblert hjem.

7 kommentarer:

  1. Så skjønne ugleputer du har sydd. Er enig med deg at det er sjarmerende med småfeil. Det viser bare at man virkelig har prøvd å få til noe. Værre med de som gir opp før de har prøvd;-) Herlige farger du har brukt.

    SvarSlett
  2. haha! Fantastisk! Stiligste putene jeg har sett:D
    Superfine ble de!:D

    SvarSlett
  3. Det ble noen veldig sjarmerende ugleputer!

    SvarSlett
  4. Så herlege ugleputer!! Ha ein fin lørdagskveld.

    SvarSlett
  5. Så flotte ugleputer. Hjemmelagd skal ha skjønnhetsfeil!

    SvarSlett
  6. De var kjempesøte!! Sånne fikk jeg også lyst til å prøve meg på:-)

    SvarSlett
  7. Nydelige ugle puter ;)
    Eg har sydd nåen som ligne litt på dine, bærre at dem e mindre og ikkje akkurat pute da... hehe ;)
    Men disse kunne eg har tenkt meg ;)

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)