torsdag 6. september 2012

Hals på stige

 Høsten nærmer seg med stormskritt, 
selv om vi på østlandet har hatt mange fine soldager.
Men jeg har allerede begynt og tenne litt stearinlys på kveldene.
 Disse halsene strikket jeg mange av i fjor. 
Det ble fjorårets julegave til de unge damene i familien og omgangskrets.
Veldig populære i følge tilbakemeldingene.
Jeg har brukt Andes fra Drops som er en blanding av ull og alpakka, mykt og deilig.
Strikket på pinne nr 7, så det går rimelig raskt og strikke :-)
Bruker 3 nøster til 2 halser.
 Prøvd meg på litt kreativ fotografering.
Så disse bildene er tatt på stigen som henger på muren.
Ikke så verst 
Storesøster som nesten forsvinner i halsen.
Ganske så deilig når temperaturen synker 

4 kommentarer:

  1. Halsene så gode og varme ut, praktiske og fine gaver :)

    SvarSlett
  2. kjempefine :O)
    og for en produksjon!

    SvarSlett
  3. Så flotte halser du har strikket. De blir nok en kjempehit igjen. Tror jeg har strikket noenlunde samme halsen en gang, artig strikk.

    SvarSlett
  4. Kjempeflotte halser!! Nydelige farger og likte veldig godt modellen din :)
    Deler du oppskrift??
    --klem--

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)