fredag 8. oktober 2010

Høstsett i spreke farger

Jeg har strikket mange calorimetry de siste årene. De er flotte presanger og veldig anvendelige. For noen uker siden tittet jeg innom olavasverden. En blogg jeg ofte henter inspirasjon fra. Hun hadde pyntet en calorimetry og den ble skikkelig fin Først prøvde jeg med en enslig hekleblomst, som i følge gubben så ut som en flekk. Heldigvis for han var jeg enig (det kunne blitt en trist fredagskveld hvis ikke...)
Jeg heklet noen flere blomster og brukte samme garnet som er på mansjetten til vottene.

Så nå kan jeg møte høsten i spreke farger og kult sett
Calometrien er strikket i dale babyull.
Vottene i Pt2
Mansjetten på vottene og blomstene i fabel



7 kommentarer:

  1. Flott sett! Eg har aldri strikka calorimetri, men kanskje eg må hive meg rundt og gjere det i år.

    SvarSlett
  2. Så herlig høstsett :D Morsomt å strikke calorimetri, skal strikke noen jeg også etterhvert ;)

    Ha ei super helg :D

    SvarSlett
  3. Flott sett du har strikket. Nydelige farger!

    SvarSlett
  4. Kjempelekkert ! Flotte farger!

    SvarSlett
  5. Så flott settet ble!! :)
    Caliometryene er knallgode. :)

    SvarSlett
  6. Flott sett i herlige farger!
    Og det er så smart med de mansjettene som er strikket på etterpå! Går det an å bruke samme garnet tro, eller må mansjetten være superwash...? *tenker høyt*
    Jeg har endel Pt2 å bruke opp...

    SvarSlett
  7. Stilig sett! Å strikke mansjetter i superwash mens resten er tovet var jo genialt!

    SvarSlett

Så hyggelig at du tok deg tid til å legge igjen en kommentar hos meg.
Det setter jeg veldig pris på :-)